Fre 24 sept, Upplysningar

Jag har några upplysningar! De två första är saker jag kom fram till i skolan igår, och de är ganska chockerande.
1. Det är så roligt med grammatik! Jag kan nästan gå så långt som att säga att jag...älskar grammatik?
2. Jag tycker till och med om gympan! Jag! Som var med på två gympalektioner i hela nian!
3. Filmen blev klar förra helgen. Ni ska få se snart, jag lovar! (Notera hur rolig jag var som trodde att det skulle ta tre dagar innan den blev färdig. Det gjorde det ju i och för sig, bara det att det gick typ en månad mellan dagarna.)
4. Klart att jag är upprörd över valresultatet! Men jag tänkte inte prata om det på bloggen. Det räcker med att säga att jag är upprörd.
5. Det ser ut så här när man tittar ut genom fönstret på skolan:

Kommentarer
Sagt av: Ebba

Mer upplysningar!

1. Jag får ta hål i öronen!

2. Jag har upptäckt världens godaste chokladsort.

2010-09-24 @ 20:52:10
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Sagt av: Emma

Alltså, din skola påminner mig så mycket om hogwarts! Det är så orättvist. (När jag tittar ut genom fönstret på min skola ser man bara två träd och ett skjul)

2010-09-24 @ 22:25:50
URL: http://galaxisnak.blogg.se/
Sagt av: Peruru

Med grammatik syftar du på DEUTSCH, right? <3333 Tyska är roligt som... tusan (8

2010-09-27 @ 23:10:28
Sagt av: Emelie

Två träd och ett skjul. <3

Per, jag syftar på all grammatik! Svensk också!

2010-09-28 @ 16:39:33
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Peruru

Ofta all grammatik?! ;_; Okej, svensk är väl okej... men SPANSK grammatik kan man inte gilla :=) Japansk grammatik kan vara rolig lite då och då... fast jag gillar inte den nya japanskaläraren :S Han går för snabbt fram med grammatiken ^^

2010-10-02 @ 16:35:26

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0