London & Specials

Jag kom hem från London igår, efter att ha varit där i nio dagar. Det är därför ni inte har hört från mig på ett tag! London var alldeles, alldeles underbart, men bortsett från en väldigt stor packning att packa upp och 157 olästa blogginlägg så är det väldigt skönt att vara hemma igen. När jag har packat upp allt ska jag visa er bilder från resan, och sen kommer ett eget inlägg med allt jag köpte! (♥♥♥, känner mig som ett barn på julafton!)
Innan jag åkte till London så var Vera i Göteborg, för vi skulle se The Specials. Det var verkligen en av de allra allra bästa konserterna jag någonsin varit på, vi stod längst fram i mitten och allt var så mycket bättre än jag någonsin hade vågat hoppas på. Jag trodde inte ens att jag någonsin skulle få se dem live. Dagen efter var vi på stan tills det att Vera skulle åka hem till Stockholm igen, och jag började packa inför London.
Hej sålänge!

Kommentarer
Sagt av: vera

åh, lucky! Emelie,specials!! nä blir helt spattig av o tänka på det! jag har sytt väskan förresten! den blev så bra, sy ska bli min nya hobby. den blev verkligen snygg, bättre än tafflig turné tshirt. åh ska ha den vardag.

2010-06-28 @ 21:40:47
Sagt av: vera

mmmmm, Maytals skiva jaja?!!!

2010-06-28 @ 21:41:59
Sagt av: Emelie

Vera: Har du några händiga tips om hur man ska bära sig åt gällande tygkassen? Och Maytalsskiva nejnej. :( Jag hittade en adress i en guidebok till en affär som skulle sälja gammal ska, så jag gick dit, men den har uppenbarligen raderats från jordens yta! Istället fanns där en hipp baguettekiosk eller nåt.

2010-06-29 @ 00:44:21
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Malin

Åååhh jfkjfjkf (avundsjuka). Fasen, jag kommer aldrig att få se dem live.

2010-07-03 @ 22:00:00
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Sagt av: vera

sorry att jag inte svarat, taskigt minne. nä asså jag var typ spontan o sydde bara lite men när du sytt den som en fyrkant/rektangel så sy streck i kanten längst ned, tvärs över så det blir en liten botten, jättepraktiskt, haha. och,och jag gjorde handtag/band av t shirt tyget, gör inte det, för det töjer sig jättemycket. när jag hade en bok i började väskan hänga lite direkt, bli slapp. så ta nåt fastare tyg till handtagen liksom. haha kul beskrivning

2010-07-29 @ 21:36:01

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0