Bortförklaringar


När jag får lugn och ro (kanske måndag) ska jag visa er vad jag sysslat med den senaste veckan; alltså suttit med Fanny vid Skansen Kronan, åkt tåg med Sara till Ebbas sommarstuga och varit där några dagar, och kanske lite behind the scenes från min och Andréas filminspelning. Att spela in en film är nog den mest genialiska idé vi någonsin fått, och jag hoppas den blir bra. Ni får såklart se när den är färdig!
Sålänge bjuder jag bara på denhär gamla analoga bilden på Andréa, från en tid när hon hade långt hår och det mesta var ganska annorlunda. Hej sålänge!

Kommentarer
Sagt av: Niklas Hubert Alsten

sv: mm, det var andra grejer förr i tiden på fester!

Förresten så älskar jag den där gula klänningen du köpte i London. Barasåattduvet.

2010-07-10 @ 01:04:16
URL: http://decipher.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0