Lör 26 sept, den lata hemmafrun


Jag har kanel under naglarna, kanel i håret, till och med kanel i öronen, fast bäst av allt - kanel i magen. För, efter många veckors om och men (varför?! helt onödigt!) så har jag bakat kakor. Borde fortsätta med mitt exemplariska hemmafru-betéende och sticka klart sockorna på bilden någon satans gång! Tänker att det vore fint till Dr Martens.

Ni får ursäkta den ofantliga uppdateringsbristen. Jag har verkligen ingenting att skylla på. MEN, en trevlig sak är att jag har fotat mycket analogt i sommar, och så snart jag framkallat rullarna så ska ni såklart få se!

Kommentarer
Sagt av: Sofia

JAJAJA, dina analoga bilder är ju så hemskt fina!

2009-09-26 @ 21:49:06
URL: http://associationer.blogg.se/
Sagt av: SARA

NU SER JAG EMELIE! ÅH, SÅ OOOOTROLIGT FINT I BAKGRUNDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH<3333333333333

2009-10-01 @ 21:25:58
URL: http://inberlin.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0