Lör 14 mars, koman


För någon månad sen skrev jag att jag var helt besatt av att spela spindelharpan och lyssna på Hey little rich girl (The Specials). Jag kunde sitta flera timmar i streck med den sysselsättningen. Min nya besatthet är att spela taipei på bamse.net! Jag kommer spela mig in i fördärvet, jag kommer bli fullkomligt hjärndöd. Tidningarna kommer skriva om flickan som hamnade i Bamse-koma. (och på tal om det här med tidningar och att skriva, så är jag fortfarande på GP, bara det att jag inte har pratat om det. jag skrev en lista för dem om mina favorit-barnböcker. den var med i tidningen igår, men jag tror inte den finns på nätet)

Kan man lyssna på musik om man är i Bamse-koma? Jag hoppas det, för jag har en fin spellista att lyssna på:
Three minute hero - The Selecter
Hands off she's mine (jesus vilken löjlig titel!) - The English Beat
Night boat to Cairo - Madness
Rat race - The Specials
Do noting live at Top of the Pops - The Specials
Police & thieves - The Clash
Armagideon time live at Shea stadium - The Clash
Missing words - The Selecter
Bankrobber - The Clash
Hateful - The Clash
A message to you rudy - The Specials
Monkey man - Toots and the Maytals
Monkey man - The Specials
Revolution rock - The Clash
White riot - The Clash
Too much too young - The Specials
Washed up and left for dead - The Selecter
Do the dog live - The Specials
Rudie can't fail - The Clash
Ghost town - The Specials
Guns of Brixton - The Clash
Mirror in the bathroom - The English Beat
Gangsters - The Specials
Baggy trousers - Madness
Bomb scare - The Selecter
Concrete jungle - The Specials
One step beyond - Madness
54-46 was my number - Toots and the Maytals

Visst är det en himla variation på mig! (sex olika band om jag ränkade rätt) Det är hur som helst de låtarna som jag lyssnat mest på på sista tiden.

Och visst är bilden jätte-relaterad till inlägget!

Kommentarer
Sagt av: SARa

BAMSE.NET FOREVER<3

Fan vad läskigt att du också spelar där. Jag spelar bubbeltrubbel(<3)!

2009-03-14 @ 19:54:02
Sagt av: vera

vilken bra låtlista! ja, så du gillar selecter som jag tipsade dig om! missing words är klart en av de bästa låtarna tycker jag.

2009-03-15 @ 12:32:25
Sagt av: vera

vilken bra låtlista! ja, så du gillar selecter som jag tipsade dig om! Missing words är klart en av de bästa låtarna tycker jag.

2009-03-15 @ 12:35:27
Sagt av: vera

oj. varför blir det två st identiska meddeleanden varje gång jag skickar ett.

2009-03-15 @ 12:37:03
Sagt av: Anonym

åhå, vilken liten trivsam blogg!!!

mycket dumt att jag missat den, odumt att jag fann den!

snygg är du också!

2009-03-15 @ 17:52:31
URL: http://oceaner.blogg.se/
Sagt av: Blogghinnehavaren.

GUNS OF BRIXTON!

2009-03-15 @ 20:22:41
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Sagt av: andrea

du hatar the specials va? :):):):)

2009-03-16 @ 21:10:26
Sagt av: Emelie

Vera: Ja, ett stort tack för skivan!

Andrea: JA, damn right!

2009-03-16 @ 21:29:53
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Li

Madness kommer till Hultsfred i år :D

2009-03-22 @ 18:56:25

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0