Fre 20 mars,

Ser ut ungefär som dendär Schulman.

Se så det kan gå! Jag har haft vettigare saker för mig än att sitta vid en dator lika seg som sina förfäder från 1600-talet. Som att somna i tv-soffan mitt på blanka dagen, till exempel! Och hållt i ett aerobicspass inför hela klassen har jag också gjort, hujedanemig. Visst älskar vi väl högstadiet, allihopa?

I skrivande stund lyssnar jag på en skiva med Siouxsie and the Banshees. En coverskiva. Kanske den märkligaste coverskiva jag hört, eller är det många band som blandar Kraftwek och Djungelboken?
Steven Severin (till höger) är stilig. Eller ja, han var det när det begav sig. För typ 30 år sedan.


I helgen skriver jag ett inlägg om några av mina fina skor, eller kanske om allt tokigt godis som ligger på mitt skrivbord. Vi får väl se!

Här följer några bilder från de senaste veckorna!

En kväll var jag med Ebba (och min katt, uppenbarligen). Vi tog hejdundrans kvällspromenader, tittade på film (bland annat den underbara underbara Gosskören), åt lussebullar (!) och gjorde fruktsallad. Bilden har väl mer dokumentärt än konstnärligt värde.

En dag var det snö, tydligen. Tänka sig. Det hade jag glömt.


Och Andrea har klippt sig. Å, hon är så tjusig!

Kommentarer
Sagt av: Clara

åh, är det inte LES CHORISTES?? hade ingen aning om vad den hette på svenska. vi såg den på en franskalektion, hjälp, han PEPINOT måste vara sötast i världen, någonsin. :)

2009-03-21 @ 19:42:21
URL: http://claraslife.devote.se
Sagt av: Emelie

Clara: Jomenvisst är det det! Å, det är en hemskt fin film!

2009-03-21 @ 19:50:12
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: ylva

svar: ja han är otroligt charmant! och din blogg likaså

2009-03-23 @ 21:58:57
URL: http://ylvahoward.blogg.se/
Sagt av: andrea

vilken snygg indiekille hehehehehehe

2009-03-25 @ 14:40:16

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0