Tor 12 feb

Just nu har jag inte tillgång till "min" dator, dvs datorn där jag har alla bilder och så vidare.
Ja, jag förstår att ni gråter, men hysch hysch!
Kameran min är alldeles uppsvullen av bilder som vill springa ut på det världsvida nätet. Jag tvivlar inte på er förmåga att läsa, och därför förklarar jag inte varför jag inte kan lägga upp bilderna nu. (Psst, läs första meningen igen om du ändå inte förstod.) Och inlägg utan bilder är ju inge kul!
Håller ni er i skinnet någon dag till så ska ni få höra om bullbak (och metal och wok) hos Ebba, franska pistagemandelmarängsmörkräms-kakor som får det att vattnas i munnen, stiliga tanter och kanske muminböcker.

Under tiden kan ni titta på den här hemskt söta videon, och känna att ni väldigt gärna skulle ha ett lika fint/mysigt/hemtrevligt kafé nere på gatan:

(Man blir ju helt lycklig! Söta kläder på söta pojkar som dansar söta danser!)

Kommentarer
Sagt av: Jenny

Hihi åh vilka söta pojkar!

2009-02-13 @ 16:23:17
URL: http://thunderinmyheart.blogg.se/
Sagt av: andrea

emelieeeeee, videoooooooon!

2009-02-18 @ 19:20:45
Sagt av: Tess

haha sjukt go låt!:D jag har inte kollat in din blogg på ett bra tag de senaste men ska banne mig ta och börja läsa den igen för den e bra!:) Jag har faktiskt själv skaffat blogg nu! (oväntat!) kika grna in;)

2009-02-19 @ 16:17:04
URL: http://powertothetallpeople.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0