Tor 27 nov

Föreställ er det omöjliga. Göteborg - staden där det alltid regnar och blåser, staden som alltid ligger säkert på temperaturen +1.2°, staden vars gator varje vinter är blanka av regn. Föreställ er det, och pudra sedan tanken med ljuvlig SNØ!! Visst ser det märkligt ut?! Hur osannolikt det än låter, så var det faktiskt snö här i måndadgs. Men inte nu längre, såklart.

Alla som känner mig vet ju att jag är otroligt insatt i tv- och dataspels-världen, sitter där och knattrar varje kväll vid tangentbordet, har varken tid för mat eller vänner eller sömn eller toabesök. (och alla som inte känner mig kan fråga de som känner mig om jag var allvarlig nu, varpå de som känner mig svarar att "tok nej, tok nej!")
Såhär ser jag ut då. Observera tönt-tänderna, tönt-glasögonen samt tönt-pekandet med fingret.
Tanken bakom detta stycke text var att berätta för er att jag, och en annan människa, skrev en SPLENDID artikel om tv- och dataspelens historia för Göteborgsposten, samt länka till den på GP's hemsida. Dessvärre så tycks artikeln vara borta från det världsvida nätet. Nåja, ni överlever nog!

Andrea, tror jag att det var, har länge sagt till mig att jag borde klippa ut små bilder att sätta i facket som ingen fattar vad det är till för på min väska. Strålande idé, säger jag då!

På bilden ovan kan man skymta mitt golv, min matta (förlåt förlåt för att jag skryter, men jag har gjort den själv, mattan), min fot, mina byxor, och min väska. Joe Strummer är det som får titta ut genom fönstret för tillfället.

Och så är det dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan idag! WHOAH!

Kommentarer
Sagt av: SAra

Yessssssssss, jag FICk vara den första som kommenterade detta inlägget!

Och du är så fin så att jag ibland inte vet var jag ska ta vägen, och jag älskar lystret i din hy, och jag vet inte riktigt exakt vad lyster betyder!

Fred ut!

2008-11-28 @ 23:47:38
URL: http://inberlin.blogg.se/
Sagt av: andrea

min idééééé, hohohohohohohohoho.

bilden är snikk and so R U!

2008-11-30 @ 19:45:31
Sagt av: Lina

Dina vänner ovan verkar ju störtsköna! nästan som mig ;) Och ja, snygg är du. Och lykke li är väldans bra om du inte visste det! puss och glad advent och grejor.

2008-12-01 @ 19:47:55
URL: http://aune.blogg.se/
Sagt av: Thuva-Lisa

snygg!

2008-12-07 @ 16:47:09
URL: http://salivochtorst.webblogg.se/
Sagt av: tönt

skulle gärna vilja veta vart du fått glasögonen ifrån :)

2009-05-05 @ 10:27:12
Sagt av: Emelie

Tönt: Det är ett par solglasögon från H&M som jag bankade ut glasen på med en hammare!

2009-05-05 @ 20:03:06
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0