Fre 29 feb

Sitter i Karlstad. Kan snart börja säga "som vanligt" vad gäller det lilla samhället.
Känns inte kul alls. Trots att det är Kent imorrn. Är bara måttligt road. Kan snart börja säga "som vanligt" vad gäller den lilla sinnesstämningen. Jag är alltid bara måttligt road nu för tiden. Börjar rent ut sagt bli bitter. Sakta men säkert. Snart ska ni se, mina vänner, att jag fått ett pensios-russin-ansikte, att svetten torkar fast i rynkorna och dubbelhakorna, och att någon minsann strött både salt och citron i alla sår.
Fast det där stämmer ju inte riktigt. Jag är som många andra i min ålder. Humöret åker bergochdalbana. För någon timme sedan var jag herre på täppan, kände mig oövervinnerligt smart och i allmänhet bra. Misstänker att den mörka tråkiga tretimmars-tågresan hjälpte till med att sätta min panna i bittra veck. Det blir ofta så, när jag ska hit. Till Karlstad.

Undrar vad jag ska fördriva tiden med i morgon, tills konserten börjar.
Kommer väl mest gå runt i all ensamhet på stan och se väldigt tuff ut.
"Som vanligt", då.

Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0