Lör 6 dec

Jag låter citatet i slutet av detta inlägg tala för varför jag inte skrivit på 13088 minuter.
Vad jag sysslat med sedan sist är att:
  • baka pepparkakor
  • totalt massakera ett par urväxta byxor (det ska bli en kjol)
  • bli utskrattad av spanjorer FLERTALET GÅNGER
  • inte äta godis
  • träffa Lina
  • träffa Ebba
  • skratta when reading about Nordic-discot som gick käpprätt åt
  • läsa Bridget Jones (haha, gud!) och blivit påverkad av detta i mitt skrivande (se meningen ovan). (när jag skrev detta inlägg så hade jag läst för mycket Lotta-böcker)
  • nästan trampa i en hög med hundbajs
YOU'VE GOT TO DRAG YOURSELF TO WORK
DRUG YOURSELF TO SLEEP
YOU'RE DEAD FROM THE NECK UP
BY THE MIDDLE OF THE WEEK

Kommentarer
Sagt av: banseane

MOAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA! <prompt:-negative>

2008-12-06 @ 20:47:57
Sagt av: andrea

NowRdiic FårÄwerh <3<3<3333



(bilderna ligger uppe nu, niggah)

2008-12-07 @ 01:02:45
Sagt av: Lina

Asså spanjorerna! jag fattar inte? hahah, och Nordic! så himla kul! jag är alltid på när det gäller skadeglädje!

2008-12-07 @ 18:32:44
URL: http://aune.blogg.se/
Sagt av: Ebba

HOLA! I LIKE LE SPANJORES, men deM hittas inte i katalogen. Vilket bajsar... : ((((((((((((((

2008-12-07 @ 21:20:19
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0