Tis 19 aug

Å. Skor. Jag kan inte räkna hur många skor jag har! Förmodligen alldeles för många. Nu sitter jag och utsöndrar ett den-onda-i-barnfilmen-skratt över mina fem oanvända par skor! (men lugn bara lugn, jag är inte rik! allt har fyndats på second hand och på rea) Ett par svartvita med klack, ett par röda pumps, mitt sjunde par kinaskor (men denna gång med klack!), svarta pumps från Monki och ett par Å så fina, fina, fina små gubbiga myggjagar-aktiga skor. Helt förtjusande!
De två sistnämnda paren köpte jag igår, när jag befann mig i Karlstad. Karlstad är en perfekt stad när jag ser på den genom mina fyndar-ögon, och en väldigt väldigt dålig stad när jag ser på den genom mina plånboks-ögon. Nåväl, efter att redan ha sökt igenom majoriteten av skoaffärerna, så gick jag slutligen in på Skopunkten. Jösses! Ett hastigt sms skickades till Andrea:
"Myggjagare för 50 spänn i Karlstad!"
Och efter en stunds hyperventilernade, springande fram och tillbaka över stadens gator samt sms-kommunikation med Andreavännen var beslutet taget. Jag kunde inte hålla fingrarna i styr och sedlarna bara kastade sig ur plånboken och hamnade mitt i handen på tjejen i kassan. Fnittrande som en liten flicka gick jag ut ur affären med ännu ett par skor som redan funnit sig en plats i mitt ömma hjärta att stanna på. Jag köpte ett par skor åt Andrea också, som även hon gråtit av förtvivlan över bristen på ett par (smått gubbiga men fortfarande) underbara skor.
Å.
(hyperventilerar fortfarande)


Kommentarer
Sagt av: El slickislicki

Tänk om jag skulle somna när jag satt här. Det skulle vara busigt.

Imon må du ha några av dina nämnda skor.



All makt åt Tengil - vår befriare!

2008-08-19 @ 18:16:18
URL: http://fullfart.devote.se
Sagt av: andrea

MEN GUBBSKOPOWER FÖR FAAA-AAN!

tack vän, du ska få pengar :*

2008-08-19 @ 20:32:36
Sagt av: andrea

HAHAHAH, jag såg först nu hejdå:et på inlägget över det som jag nyss postade.

hahhaahahaha, Tengil. HAHAHAHAHAH, jag sitter och skrattar nu. ligger och skrattar snart. ahahahahahahahaahahah, jag vet att alla vill veta.

2008-08-19 @ 20:33:58

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0