-

Tiden man har under den fria tiden sviker mig. Den fria tiden är inte fri. Därför giver jag er en sammanfattning av veckan, eftersom jag inte hunnit skriva tidigare.

På söndagskvällen var jag såhär (tänk er en person visa ett litet mellanrum mellan fingrarna) nära på att impulsköpa en Rolleiflexkamera på ebay.
image3
Vad som hindrade mig var inte brist på pengar, utan bara brist på rolighet.
På måndagen var det såpass soligt att jag ett tag trodde att det därför skulle vara varmt. Jag fick äta upp min hatt kan man säga. Det var svinkallt, fast solen tinade dom djupfrysta bullarna i fönstret ganska flitigt ändå.
I onsdags sprang jag på den bedårande Maia Hirasawa på staden! Förbluffande! Häpnandsväckande! Fast jag sa inget till henne, utan hörde henne bara säga "glass", räkna på fingrarna och hosta.

Jag saknar Sophie. Extremt mycket.

Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0