Söndagen den 4 november

                                    image7
Jag har ett så fruktansvärt meningslöst utséende. Det jag påstår är inte att jag är ful, bara att jag inte tror att man kommer ihåg hur jag ser ut, det finns inget att gå på. Inga små öron, inte för kort hår eller stora ögon. Jag är bara ögaöganäsamun. Det kanske låter extremt, men jag skulle till och med kunna önska att jag hade tandställning. Det gjorde jag i alla fall förut, eftersom det faktiskt kan vara ganska..kanske inte snyggt, men åtminstone speciellt. Man kommer ihåg mig om jag inte bara ser så förbannat vanlig ut. Det är inte ett dugg kul att bara vara random-snygg, jag har inget utstickande att komma med förutom en virvel som ibland visar sig i luggen. Det är bara fult. Inte ett dugg tufft.

Kommentarer
Sagt av: Greta

Ofta du har ett meningslöst utseende Emzzzz.
Du har jättefina läppar till exempel, de är perfekt formade och inte sådär stora och smala som mina är.
Och ditt hår är jättefint det med. Så tyst.
Det enda jag undrar är när det blir blont. Ska det fortfarande bli blont?

2007-11-22 @ 08:59:07
URL: http://punkelikat.blogg.se
Sagt av: Fru KrigOchSpik

Tack Greta, du är en vänlig själ! Det ska bli blont, i sinom tid. Dvs när jag klippt mig, men frisören har för tillfället nackspärr. Och du vet hur jag är med frisörer. Skiträdd. Jag går inte till någon annan än min älskade vad hon nu heter!

2007-11-22 @ 11:05:12
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0