Måndagen den 5 november

Var hos tandläkaren och kunde efteråt spotta ut psykadeliska mönster i både rosa, lila, blått och rött (blod). Satmaran till tandläkare var sadist, hon njöt av att kötta sönder munnen på mig och jag talar enbart sanning. Vanligtvis brukar man efter tandläkarbesöken tänka ungefär som så att nu är jag värd minst ett kilo godis. Nu däremot visste jag att jag inte ens skulle kunna blinka utan att se denne sadists läskiga ögonbryn höjas framför mina ängsliga ögon. Fy satan för att behöva vara skuldmedveten när man äter godis efter ett tandläkarbesök!
Dessutom överdrev hon, i jämförelse med min tidigare tandläkare som var supermysig och såg ut som en i Galenskaparna. Dessa ord yttrades från hennes strikta grimaserande läppar: "det kan behöva läggas ett band i underkäken". Band=räls! Jag ångrar att jag i ett tidigare inlägg nästan önskade att jag hade tandställning för att förändra mitt utseende. Nä fy satans perkele.

Utöver det var hon så stel att man hade kunnat vässa en penna i röven på henne.

Kommentarer
Sagt av: sara

ey, räkna mej som stalker number 1 här va!

2007-11-11 @ 19:26:40
URL: http://krulltotten.blogg.se
Sagt av: Terese

usch hata å gå till tandläkaren! haha jag går fortfarande alltid med min mamma har aldrig gått dit själv:P fegis? svar: JA haha

2007-11-21 @ 18:59:06

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0