Lör 6 mars, fotoväggen


Jag skrev för ganska länge sen att jag ritade sträck på väggen. Och nu är det äntligen färdigt! Det blev en ruta med griffeltavlefärg som man kan skriva på med kritor. Och så har jag (läs: pappa) satt upp en list med krokar som det hänger snören med foton på. Äh, ni ser ju själva. Hittills har jag bara satt upp analoga foton, och några bilder som jag skrev ut för flera år sen. Måste börja skriva ut lite mer regelbundet!
Och så har jag ställt upp några fina vinylskivor.
(Vera! Kolla! Jag har fått tag på Dance Craze!(!!!!!!!!!!!!!!!!) Du förstår säkert hjärtklappningen det orsakade. Hihohahöaö, som ett barn på julafton!)

Kommentarer
Sagt av: Vera

AAAAÅÅÅÅÅH!!!! fick typ hjärtklappning av att bara trycka på inlägget och se den!!!!!! JA! hur lyckades du? jag har också min sådär fint på ett hyllplan! har london calling också ju. men, men! inte första specials (å hittar den aldrig!!!!!!) dock har jag more!

2010-03-07 @ 12:41:09
Sagt av: Elin

älskar dina bilder!

2010-03-07 @ 14:34:44
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Sagt av: Emelie

Vera: Jag var på en 2handaffär i Göteborg som säljer ganska handplockade importerade kläder från England. De har en skivback i affären också, som jag TACKAR ÖDET OCH PRISAR GUD FÖR att jag bläddrade i. (jag såg More Specials i den en gång för länge sen, men köpte den inte - varför?!) och tänkte att jag kanske borde ge det en chans. Och det gjorde jag! Och där låg den, Dance Craze!<3<3<33

London calling är min mammas gamla, och första Specials köpte jag tokdyrt på ett ställe i Göteborg som säljer lite reproducerade vinyler.

2010-03-07 @ 19:10:15
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Vera

Sen reaktion!!! men mm, grejer från england affär låter väl finemang! ja, tänk ifall du inte kollat!!!!!!! ja alltså more är ju riktigt bra, rat race, do nothing, hey little rich girl liksom. men första, classy! Men dance craze alltså, våra livs fynd!!!!

2010-03-15 @ 15:01:32
Sagt av: andrea

jag åååååh:ar och naw:ar ihjäl mig. du har snyggaste rummet av alla jag känner.

2010-03-15 @ 20:54:18
URL: http://demolition.webblogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0