Ons 30 juni

Jag känner att jag behöver kompensera för den surmulna bilden på mig i förra inlägget, och istället visa upp mig när jag är på mitt allra muntraste veva-runt-ett-sugrör-i-munnen-humör!

Jag satt nämligen i godan ro i soffan när jag upptäckte hur omöjligt svårt det var att dricka med sugrör när man har öppen mun!
Idag är en såndär dag när man vaknar vid lunch och är ensam hemma, och istället för att sitta i pyjamas framför tv:n resten av dagen (som 90% av alla mina andra ensam hemma-dagar) så sätter man på en knastrig vinyl som man dansar och mimar till medans man klär på sig. Sen sitter man skräddare med bara ben, dricker läskeblask med sugrör och skriver i ett block med en gammal världskarta på omslaget.
När mor kommer hem från jobbet ska vi åka in till stan, för jag ska köpa en picknickkorg med rutigt innertyg inför imorgon, och sen ska jag göra en potatissallad och kanske tzatziki.
Det var nog flera år sedan jag sist postade två inlägg på samma dag, men idag var jag bara tvungen för jag kände mig så trevlig för ovanlighetens skull!


Kommentarer
Sagt av: Emma Lisa

Sådana är de goda morgnarna.

2010-07-01 @ 12:45:32
URL: http://snut.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0