Tor 1 juli(!), en utflykt

Idag träffade jag Sara och Ebba! Vi packade picknickkorg och tog färjan till Vrångö.

Jag hade med mig lite presenter till dem som jag hade köpt i London.

Bruna tjejen.


Och jag fick en miniliten bukett av dem!

Jag hade med mig italiensk potatissallad, och Ebba hade med sig en FANTASTISK morotskaka!

Jag nöjde mig med att doppa fötterna medans Sara och Ebba lekte Baywatch. Jag antar att jag inte får ladda upp de bilderna!

Några timmar senare tog vi färjan hem. Vi satt uppe på däck där det blåste så satans mycket!

Så det kändes passande att sjunga Fångad av en stormvind. Titta så inlevelsefulla vi är!



(Det kommer lite mer Londonbilder, imorn eller så..)
Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Timotej

Mycket fina bilder. :>

2010-07-02 @ 21:58:57
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/
Sagt av: Ebba

Hade glömt det här. Fan va mysiga bilder ändå! Repris?

2011-02-17 @ 22:44:11
Sagt av: Emelie

Ebba, jag vill ha repris på den dagen varje dag i resten av mitt liv nästan!

2011-02-17 @ 23:38:56
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0