Mån 22 feb, insnöad

Jag sitter med satan-666-baphomet-döden-hin håle-beelzebub-dödsförkylningen hos mormor och morfar i Värmland. Egentligen skulle jag åkt hem till Göteborg igår, men inga tåg eller bussar går på grund av vädret så jag är framgångsrikt INSNÖAD och slipper skolan i ett par dagar. Men jag önskar att jag var hemma så jag fick se hur det såg ut, det ryktas om folk som åker skidor till mataffären och kälke till jobbet och det är ju HELT FANTASTISKT! Jag ÄLSKAR snön! ÄLSKAR! Och jag kan inte påstå att jag saknar sommaren eller våren hur fin den än är, för det här är så mycket mer speciellt.


Opassande nog är bilden från förra våren.

Kommentarer
Sagt av: Anonym

japp. Jag har sett en kontorsgubbe med skidor och stavar och allt!

2010-02-23 @ 10:09:32
Sagt av: andrea

du är galen, love.

2010-02-25 @ 11:04:25
URL: http://demolition.webblogg.se/
Sagt av: Linnéa

tack för hjälpen :D ska prova snarast, älskkar när saker ser lite "gammla" ut :D

har tänkt på det idag faktiskt. och hoppades att du skulle svara på min blogg för jag kom inte ihåg din adress :P så det var kanon att du gjorde så haha :D

2010-02-25 @ 19:50:09

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0