Om mån 16 aug

Igår, när jag gick på stan och var i mitt bästa skoköpar-esse, hörde jag en bekant stämma. Det var ståuppkomikern Fredrik Reinfeldt som stod på torget i ett litet cirkustält. Han är allt bra rolig! Män med headset, kostym och solglasögon (tydligen ett nödvändigt vapen för den som är livvakt) i BMWs surrade runt torget. Jag smög över gatan för att ta en bild, men vågade inte riktigt beblanda mig med moderaterna som hade lite bättre utsikt, därav den dåliga bilden. Jag kände mig lite som Travis Bickle när han spionerar på Palantine i Taxi driver.

Efter det äventyret slog jag mig ner på en nudelbar när plötsligt yrvädret Adrian kom in. Vi gick på samma skola och han är grym på att fuldansa. En man kom ut från den minililla nudelbaren med en duva i handen. Från huset bredvid hördes slaktljud. Det började ösregna. Från mitt spårvagnsfönster såg jag en busslast kineser stå utanför en kinesisk restaurang.
Det var en bisarr eftermiddag. Ett konstigt inlägg. Jag lovar att jag inte hallucinerar!
Jag har köpt något fint som ni ska få se någon dag.

Kommentarer
Sagt av: Emma

Det ser ut som att Freddan bara är ett par ögon och en haka där!!

2010-08-17 @ 19:07:20
URL: http://galaxisnak.blogg.se/
Sagt av: Josefine

Åh, diggar Fredrik. Man får liksom känslan av att han tror på det han säger.

2010-08-17 @ 23:44:41
URL: http://heynapoleon.blogg.se/
Sagt av: Jennifer

Hej Emelie. Jag måste få veta vad som hände med Sophie, och pandorna. Jag förstår ju att det är svunna tider nu. Men ändå.

2010-08-22 @ 08:03:13
Sagt av: Emelie

Jennifer: Det händer inte så mycket på den fronten! Vi har nog inte pratat på två år ungefär. Men det finns inga hard feelings, det har bara blivit så.

2010-08-22 @ 15:00:01
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0