Tis 1 juli

På torsdag börjar Arvikafestivalen. Jag är nog den enda som kan säga att jag inge längtar, jag hade inte åkt dit (åtminstone inte det här året) om det inte vore för sakens skull. Mina föräldrar har varit där sedan första året, och jag har följt med dem de senaste åtta åren. Det borde väl kännas kul att säga att jag sett band (och artister) som The Knife, Kraftwek, The Cure och Björk, men det gör det inte (eller jo, lite kanske)! Jag var ju så liten att det knappt spelade någon roll då!
I år ska mina två kusiner Amanda och Johan, aka Kentsyster och Rufs, också följa med. De två ska väl lyckas göra situationen lite roligare.

Kommentarer
Sagt av: sara i holland

du ska vara glad for du ska se the kooks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-05 @ 21:23:48
Sagt av: Tess

vrf e du inte glad för å åka dit!? Kent kommer ju DIT:D Ja ville åka som fan men min kompis fick inte för sina föräldrar så då sket de sig:(

2008-07-07 @ 22:18:58
Sagt av: björk

du har sett björk





å







andnöd







va' coooooooooolt!

2008-07-10 @ 12:32:33
URL: http://bump.blogg.se/
Sagt av: andrea

jag dördördördör och blir avis som fanken. jag vill också! jag ville också se PW-lookaliken ju!!!!!!!

nästa år, då jävlar säger jag bara.

2008-07-15 @ 21:20:25

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0