Tisdagen den 29 januari

(Måste bara fråga: är det alldeles för skittråkigt att mina rubriker oftast består av dagens datum? Borde jag byta ut den vanan?)

Första dagen på Graffitiredaktionen igår! (För er som fortfarande inte riktigt hänger med så är Graffiti namnet på GP's ungdomssidor) Vi var sju nya reportrar som fick knalla från våra skolor lite tidigare för att anlända till GP-huset, bli runtvisade, få våra passerkort, bli bjudna på lunch och fika och som i allmänhet fick öppna de strålande dörrarna till journalismens värld. Efter några timmar kom de åtta gamla reportrarna, det var redaktionsmöte och vi började skriva.
Ja, alla såna detaljer är jättetråkiga att läsa om. Ni vill ju veta hur JAG uppfattade allt och hur jag tänkte.
Jag tänkte att nej, det här stället vill jag aldrig lämna!
Så nu vet ni.

Jag började skriva på en krönika, som i sinom tid hamnar här i bloggen. (postar en länk till den i något kommande inlägg då jag tvivlar på min fulla äganderätt av texten. dvs: jag tvivlar på att jag får posta inlägget rätt av på andra ställen än GP)

Kommentarer
Sagt av: Terese

Riktigt snygg du har gjort din blogg!
Är det du som ritat bilden på (jag antar dig själv:P) elle? jättefin ialfall!:)

2008-01-29 @ 19:46:33
Sagt av: Emelie

Det är jag som ritat och mig det ska föreställa, yes!

2008-01-29 @ 20:50:55
URL: http://krigochspik.blogg.se
Sagt av: andrea

hur gick det med håret?
och när kommer saker och ting i tidningen?
bloggdesignen är förövrigt alldeles underbar!

2008-02-01 @ 18:38:41

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0