Sön 6 april

Idag har jag ägnat några dyrbara minuter åt att sy fast tygmärken på koftor och jackor & att se tuff ut. Lite Blues Brothers, sådär.
image81
Har väl egentligen inte direkt några superintressanta grejer att skriva om. Vad jag däremot har är ett par bilder som väntar på att bli publicerade. Först ut är en skitfestlig bild på baksidan av en Karlssons Klister-förpackning som jag fick av Sarlistaven!
image82
Ett par visdomens ord, skrivna utan ett enda skrivtecken i stil med "," eller ".".
Sen tänkte jag också lägga in lite bilder från när vi (=jag och Sarlistaven) hade afternoon tea med hembakade cupcakes och te ur fina glas, men det får bli senare.

Kommentarer
Sagt av: Sarlistaven

HAHAHAHAHAHAHHHA, JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!

KOLLA TEXTEN ÖVER ÅSNAN!

"Karlsons klister lagar allt utom brustna hjärtan"

2008-04-12 @ 21:05:18

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0