Lördagen den 3 november

Okej, nog är min mormor ganska gullig ändå, hon gav mig 500 för nya jeans, även fast de bara kostar 400. Ganska gulligt, väldigt materialistiskt. När jag var yngre tyckte jag mycket bättre om att följa med henne till stan istället för mina föräldrar, bara för att hon kunde köpa mer saker till mig än vad de kunde. Ganska gulligt, väldigt materialistiskt.
Nu däremot kan jag inte befinna mig i närheten av henne utan att bli paranoid. Jag står inte ut med att hon hela tiden ska klappa mig på rumpan. Det är sjukt beteende och jag borde säga något till henne, men jag kan inte.

Kommentarer
Sagt av: anonym

Så gör min farmor också haha XD

2007-11-21 @ 18:14:12

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0