PERKELE + flertalet andra svordomar samt könsord

Jag blir så helvetes jävla förbannad. Jävla gurli-dator. Jävla gurli-internet.
Att få reda på vad som hände är lite på egen risk. Man blir bara deppig av att höra det tror jag. Men mest arg.
Jag vaknade på fel sida i morse, rent utav fel sida jorden kanske.
Hade en fasligt massa fina saker att skriva om gårdagen.
Hårklippning. Konsert. Umgänge.
Humöret var inte lika fint, det krävdes lång energisamling och uppuntring för att vilja skriva ner allt. Två väldigt bra låtar gav lite hjälp på traven och skjuts i rätt riktning.
Jag började skriva så armarna trodde att jag gjorde det på liv och död.

Sen finns det ju en hake med allt det där fina skrivandet.
Datorn.
Internet.
Även dessa två vaknade på fel sida

och raderade ett inlägg som tagit en halvtimme att skriva.

Kommentarer
Sagt av: sara

Ajfan, det händer mej ganska ofta. Men jag skriver inte så långa inlägg längre.

2007-12-03 @ 15:54:10

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0