Barnslighet

NEEEEJ!
Det värsta tänkbara har hänt. Jag har mognat mentalt. Jag kan inte längre säga bajs, ha 10 hårspännen samtidigt eller skriva "^^". Jag kan inte längre bära färgen rosa eller köpa något med Hello Kitty. Jag är så o-pop man kan bli, och kan absolut inte SKRiVA SÅHÄR längre. Jag kan inte lyssna på Alice in Videoland eller Broder Daniel. Jag kan inte ta 1000 bilder och lägga upp varje dag, jag kan inte göra kryssa-i-och-se-hur-emo/fjortis-du-är-test.
Jag kan bara vara kvalitets-barnslig (typ se på barnprogram jag blir nostalgisk av), vad det nu kan vara bra för.

Vet ni vad som står högt upp på önskelistan?
Ett fönster att sitta i, och läsa böcker och dricka thé!
Nu är jag redo, nu får ni skjuta mig!

Mitt sista hopp är barnkanalen. Snälla, hjälp mig nu, innan mitt liv går till spillo.

image20  image21  image22  image23  image24
image25  image26                                                            Ett gammalt halvår


Kommentarer
Sagt av: Greta

Din blogg är väldigt fin tycker jag.
Nu är den favorit.

2007-12-08 @ 21:19:36
URL: http://punkelikat.blogg.se
Sagt av: sara

som mej med

2007-12-08 @ 21:22:27
URL: http://krulltotten.blogg.se
Sagt av: Anonym

Jag kan hjälpa dej! om du bara ville träffa mej en dag ;)

2007-12-13 @ 19:13:12

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0