Lör 2 maj, om ons 29 april


(vet att ni tycker om mobilbilder)

Holy chrrrrist, vet ni vad, jag har haft så fullt upp att jag inte hunnit blogga! Att sitta i solen och äta svindyr glass och sånt i den stilen, det är inget man gör i bara farten sådär! Det kräver stor koncentration och eftertanke. Ni hör ju, då har man inte tid med bloggande!!

På bilden ser ni Andrea, Sara och Ebba i Trädgårdsföreningen. Ebba ser lite dyster ut, men det är bara för hon vill att vi ska skynda oss med att äta upp Ben & Jerryn innan den smälter.
Efter vår härliga glasspicknick åkte jag och Ebba till Backateatern (jag praoade där och i svt/sr-huset i två veckor häromnyssens. där träffade jag på coolingar som Kristian Luuk, Janne Josefsson och han som var med i Musikhjälpen) för att se en repetition av Brott och straff. Joel Kinnaman, han i Tjenare kungen och Snabba cash (som spelas in nu), spelade huvudrollen Raskolnikov (yeah, nu kände jag mig cool!). Och alltså. Satan. Vad. Bra. Både Ebba och jag var mållösa. Shit. Jag vill att hela världen ska få se föreställningen och fatta hur vansinnigt bra den är! Får rysningar bara av att tänka på den. Kulisserna, skådespelarna, musiken, ljuset, slutscenen.
Hjälp.
Jag kan inte riktigt prata.

Kommentarer
Sagt av: andrea

joel kinnaman är bra. jag vet inte varför jag inte följde med egentligen. aja baja hehehehhehehe men alltså, vad det gratis eller?

2009-05-07 @ 10:09:34
Sagt av: Emelie

Anrea: Yes! Det var gratis, eftersom det var repetition. Men det var inga avbrott för att de skulle ta om eller något nångång, utan det rullade på som om det hade varit "på riktigt"! Fett värt! (indie)

2009-05-07 @ 13:52:35
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Bertilskij

Imorgon skall jag prata med dig i en TIMMA!!!!! TIMMA!!!!! TIMMA!!!!! Och helst skulle jag vilja att du tar STEGET!!!!!!!!!11111.

2009-05-07 @ 20:36:52
Sagt av: Emelie

AHAHA, Bertilskij, I love you<3<3<33

2009-05-08 @ 16:21:59
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: elsa

fin bild. du måste ha en rätt bra kamera på din mobil..

oh, joel knnaman är bra och snygg. :)

2009-05-17 @ 18:13:13

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0