Tis 22 april

I söndags träffade jag fina fina Sar(list)a(ven) och fina fina Ebba. Sist alla tre sågs så snöade det utav bara helvete, vi kostade till och med på oss ett snöbollskrig, och helt plötsligt sitter vi i Trädgårdsföreningen och har smygpicknick. Ganska läskigt, fast fasligt trevligt och mysigt ändå. Jag, som alla andra, längtar ju något så otroligt till den riktiga sommaren.
Såhår i efterhand kan jag inte riktigt komma på om vi gjorde något av specifikt läsvärde, som är intressant för någon annan än oss tre, men otroligt häftiga var vi i alla fall. Spelade in superfräsiga Terminator-filmer, kan man säga.

Sov tre timmar natten till i måndags. Det är väg att gå.

- Men allt som Sara gör är äckligt!
- Jag gjorde DIG!

Kommentarer
Sagt av: Sar(list)a(ven)

HAHAHAHHHAHAHAHAHA, Sara Connor (?) ?!
YEEEEEEEES?!

2008-04-22 @ 20:06:48

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0