Sön 8 mars


Bilden är från i somras. Någonstans i Norrland, Jokkmokk kanske? Vissa dagar kan jag sakna Norrland så himla mycket. Och Barcelona. (kontrastrikt, jo, jag vet. Jokkmokk och Barcelona.)
Om 28 dagar åker jag till Paris.
Jag är så jävla trött, och jag orkar aldrig skriva något vettigt. Inte när jag hinner, i alla fall! När jag är glad och pigg, när jag har något att säga, då har jag inte tid. Det är söndagarna som blir över, och att jag hatar söndagar är väl allmänt känt. Ni ska inte behöva höra vad jag har att säga på söndagar.
Förutom en sak! En sak kan jag säga! Och om det inte värmer era kvittrande hjärtan ens lite lite lite, då..ja, då är ni väl lika söndagströtta som jag. Jag hörde årets första fågelsång igår!

Kommentarer
Sagt av: Kristin

Skal vi legge til hverandre på bloglovin? :-) svar i kommentar på bloggen min ! www.xxkristin.blogg.no

2009-03-08 @ 18:52:44
URL: http://www.xxkristin.blogg.no
Sagt av: Mirry

Kika in på den snabbast växande bloggen just nu! Vad har du i sminkväskan eller vad har vi utsett till Dagens Jag Vill Ha?!



www.arntyochmirry.se

2009-03-09 @ 11:10:36
URL: http://www.arntyochmirry.se
Sagt av: andrea

och vi såg årets första valross :=)

2009-03-11 @ 16:49:43

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0