Ons 8 juli, femkronor och en tesalong i Köpenhamn



Skärpet köpte jag för en femma. Sjalen (knuten runt huvudet) köpte jag för en femma. Klänningen köpte jag också för en femma!

Häromveckan spelade AC/DC i Göteborg. Om man öppnade köksfönstret kunde man höra hela kalaset! Och hade man ögonen med sig kunde man se när de firade av saluter. Gulligt.


En dag träffade jag Sara och Oskar. Också gulligt! Vi köpte jordgubbar, grädde och glasflaskedrickor och satte oss i hamnen.


Sen åkte jag till Köpenhamn och gifte mig med det danska språket. Var annars kan man köpa en taske-krabbe eller säga till sin väninna att "den hænger på tasken"?

Jag köpte världens godaste frozen yoghurt (med m&m:s och skivade jordgubbar som topping), solglasögon, ett objektiv till min analoga systemkamera, en fisheye-kamera och en klänning.
Afternoon tea. Åh. (klicka på bilderna för förstoring)


Och sen så var jag och Andrea på Arvikafestivalen. Blev  fotad fyra gånger. En gång för nån såndär streetstyle-blogg. Coolt.
Jag tog helt okej bilder med mobilen på festivalen SOM INTE VILL LÄGGAS IN I DATORN FÖR DATORN ÄR DUM OCH JAG BLIR VANSINNIG OCH FÖRSÖKER BEHÄRSKA MIG SÅ JAG INTE SLÄNGER NÅGOT I VÄGGEN



Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: SARA

Justeeee, det var dagen jag ramlade på :(

Och sööööööt klänning på söt chey! :D

2009-07-08 @ 20:39:25
Sagt av: EBBA

Finfin klänning, finfin Emelie och finfina bilder.

2009-07-09 @ 21:12:34
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Sagt av: Fanny Alice Randi

Oooj. du är väääldigt fin. och, och, och din blogg också.

pusski

2009-07-09 @ 22:02:33
URL: http://photopicturet.blogspot.com
Sagt av: Anton

Jag tycker oftast att bloggar är tråkiga och enformiga men denna var ju otroligt kul att läsa, du har väldigt fina bilder och du skriver inte ointressanta grejer som alla andra :>



denna ska jag verkligen följa ^^

2009-07-10 @ 17:53:23
Sagt av: Emelie

Anton: Tack, gud vad glad jag blir! :D

2009-07-10 @ 17:55:52
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: andrea

gift dig med mig!

2009-07-11 @ 22:55:35
Sagt av: andrea

och du kan få bilder av mig.

kan du hämta min task? (hoppas att jag inte har tappat bort den)

2009-07-11 @ 22:56:36
Sagt av: Emelie

Andrea: Absolut! Jag i min bröllopsklänning och du i din bröllopsväst!

(-och så får du visa upp tasken där borta)

2009-07-11 @ 23:02:25
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Elsa

Alltid lika snygg och söt. Och. Tar så väldigt fina och proffsiga bilder. OCH. Skriver så bra, kul och intressant. Jag får verkligen en sympatisk bild av dig. Skulle verkligen vara kul att ses.

Juste. Vilka fynd du gjorde, speciellt klänningen för ynka fem kronor!

2009-07-13 @ 06:05:07
Sagt av: Vera

Väldans snygga bilder!

2009-07-13 @ 22:49:59
Sagt av: Ullis

Shit vilka fynd, och vad söt du är :)

2009-08-02 @ 14:16:53
URL: http://puddinglane.se

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0