Tor 15 jan


Tiden går så läskigt fort (se på bilden bara! se hur ebba och sara susar fram! den är för övrigt från i söndags och hörde till det inlägg jag hade i huvudet - och trodde jag skulle skriva - samma dag). Att det snart är ett år sedan jag träffade Stockholms-Sara första gången och såg Cure gör mig helt mörkrädd. Det känns som att det var igår jag började skriva på GP, börjdade umgås med Sara och Ebba, såg Hästpojken, satt i regnet av ljusrosa blad under skolgårdens körsbärsträd, gick på bröllop, fick sommarlov, åkte till Stockholm, Norrland, var på Way out west, började skolan igen (herrejävlar vad sommaren försvann utan att jag hängde med i svängarna och hann ha picknick, äta jordgubbar och använda klänning), blev..jag vet inte, annorlunda på något vis (och jag blir verkligen aldrig ledsen längre - jag minns inte när jag grät sist! det kan lätt ha gått allra minst ett halvår), fick mina första betyg och nu är det ett nytt år igen.

På det förra årets 366 dagar skrev jag i genomsnitt med ungefär tre och en halv dags mellanrum - vilket antingen tyder på ett liv, eller bristen på ett.
Jag har inte tappat lusten till att uttrycka mig, bara hittat andra vägar att göra det på än bloggen. Och jag har väl aldrig fullkomligen älskat bloggvärlden. Anteckningsblock är det nya svarta.
Jag kan sluta med att tillägga att det här inte är ett hejdå, bara en dålig ursäkt till varför jag skriver så sällan.

Kommentarer
Sagt av: sara

det där med tiden tänker jag ofta på. och OJ, har det redan gått ett år .. shit. tiden bara rullar fram. och jag vill ses igen. hoppas jag kan komma till gbg snart. kanske till sommaren.

2009-01-15 @ 16:27:10
Sagt av: Ebba

Usch så jag ser ut på bilden.

Håller hur som helst med dig om tiden, helt sjukt.

2009-01-18 @ 20:45:16
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Sagt av: kattkiss

ekorrsfamiljen, (:

haha

alltså ni på bilden, inget illa menat.

det är gulligt. som teodore.

2009-01-31 @ 19:11:02

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0