Sön 22 feb, snobbkaffe och hunden Ebba


Modebloggerzkan rapporterar från snön, med  NK-mugg i handen! (Ebba står för det seriösa fotografiet ovan.)
Ebba var också modebloggerzka:

Vi satt i kanske en timme vid Gustav II Adolfs torg, kisade i solen, kastade snö, fick finbesök av en fotogenisk hund vid namn Ebba lustigt nog, fotade samt blev smygfotade.




Och såhär kool ser man ut när Ebba assisterar genom att ännu en gång hålla i kameran:

Och alltså..ja, det här var den trevligaste dagen på riktigt riktigt länge, men jag börjar väl bli senil och kan därför inte återberätta den bättre än såhär. Jag får hålla tummarna för att fröken Ebba själv skriver lite bättre än mig på sin blogg. Klicka in där, vettja!

Medans ni väntar på att hon ska uppdatera så kan ni få kika in på mitt rum. Jag bara fortsätter och fortsätter att möblera om, tack fina bokhyllan för inspirationen!
Såhär ser det ut i ett hörn:

Skåpet brukade stå i vardagsrummet förr i tiden.
Hej!

Kommentarer
Sagt av: EbbA

Tjusiga bilder!

Tjusig banner!

Tjusigt allt!

En trevlig söndag alltså, tänka sig.

2009-02-22 @ 20:01:08
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Sagt av: andrea

jag älskar älskar älskar ditt rum och jag älskar älskar älskar martensbilden!

2009-02-23 @ 21:13:36
Sagt av: vera

Åh du har en kobra!

2009-02-24 @ 13:49:10
Sagt av: vera

Fina bilder föresten, du o Martensbilden, snygga!

2009-02-24 @ 13:50:43
Sagt av: Thuva-Lisa

vad jag gillar din blogg, jättefina bilder!

2009-02-27 @ 11:58:50
URL: http://salivochtorst.webblogg.se/
Sagt av: ylva

ÄLSKAR renen

2009-04-22 @ 19:13:37
URL: http://ylvahoward.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0