Tor 16 april

Hej igen!
Innan jag berättar om Paris så ska jag visa vad jag gjorde veckan innan dess. Hann inte lägga in bilder innan jag åkte, nämligen. Sen så har jag fotat väldigt mycket analogt på sista tiden, så det kommer mer bilder när de har framkallats.

En dag träffade jag Ebba. Vi har fått en kärlek för det här med plasthästar, så ni förstår väl vår lycka när vi på Hemköp hittade nio små hästar för tio kronor! Vi kilade hem till mig och målade dem i granna färger:





Och en dag fyllde jag ju år! En fick skor kanche?

M, åså klänning kanche:

Sara och Ebba kom på besök. Jag har massor av tokiga bilder på dem, men jag delar med mig av den minst tokiga..sålänge..


Nästa dag gick vi till Trädgårdsföreningen, jag och Ebba.









Kommentarer
Sagt av: Sandra

Dina skor var jättefina!

2009-04-17 @ 16:58:29
Sagt av: SARra

OJ, bilden på Ebba + glass var ju apfin ju!

2009-04-17 @ 20:05:08
Sagt av: vera

Docsen!!! sådana skulle jag vilja ha. Kanske marinblå ifall det hade funnits. mycket fina bilder för övrigt!

2009-04-19 @ 19:30:25
Sagt av: Emelie

Vera: I paris fanns det i alla möjliga färger! Vad sägs om spygröna, eller kanske guldglittriga? Haha!

2009-04-19 @ 20:27:41
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: E-BA

Mysig dag, och extremt mysiga bilder!

2009-04-23 @ 14:24:00
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0