Mån 27 okt

Igår fann jag livsmening i stillsamt pensionärs-liv. Äta lite potatis. Dricka en skvätt kaffe. Sitta still i soffan. Se mörkret falla. Höra klockan ticka. Och så kom jag på vad jag skulle behöva/vilja ha; en storebror. Snälla mor och far, ge mig en inte alltför hetrosexuell, musik- och foto-intresserad och småklen storebror som är lite jobbig när han står och hänger vid dörrkarmen, slänger kuddar i huvudet på mig när han är sur, stökar till det i mitt rum och lånar ut fina skjortor och visar göteborgs bästa skivaffärer. Kom igen nu vaa.

Idag har jag cyklatttttttttt. Och jag är helt sinnesförvirrad som knappt orkar skriva eller ens hålla mig vaken, kaffekoppen till trots.

Bra sak: Analoga-kameran-film-rullen är inlämnad och befinner sig just nu någonstans i Göteborg där bilder på Sara och Moa som står vid en stenvägg i Stockholm, jag vid ett gäng stora röda blommor, Ebba med en bunt kastanjer i händerna och Andréa i ett industriområde doppas i kemikalier. Snart har jag de (förhoppningsvis) fina bilderna i handen, redo att publicera dem på bloggen.

Kommentarer
Sagt av: SAra

HERREGUDDDDDDD! (uttala alla D:n!)

Hunger i mitt hjärta! Åh, jag vill se bilderna!

2008-10-27 @ 23:00:45
URL: http://inberlin.blogg.se/
Sagt av: andrea

bilderna <3

OCH JAG VILL OCKSÅ HA EN STOREBROR, EN PRECIS SÅDAN!

2008-10-28 @ 00:59:48
Sagt av: Anonym

du vil iiiinte ha en storebror, tro mig! NJUUUT av ditt liv som ensambarn!

2008-10-28 @ 12:18:11
Sagt av: ._.

för det första borde du ladda upp bilder på din bilddagbok NÅN gång och för det andra borde du byta design på bloggen, du kan SÅ mycke bättre!

2008-10-28 @ 18:02:49
Sagt av: SDO

JAG VILL HA EN STOREBROR MED

nununununun

2008-10-28 @ 21:33:17
URL: http://pigeonpark.blogspot.com
Sagt av: Emelie

._.: Bilddagboken är så jobbigt! Men NÅN gång laddar jag upp bilder där!

Vad är det du inte gillar med bloggdesignen? (trist när folk säger att man kan göra bättre, utan att säga VAD)

2008-10-29 @ 16:30:38
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: björk

Ja kära nån, njuuuut av ditt liv som ensambarn, jag säjer då det, bara instämmer.



Nä, storebrorsor är fint men väldigt sällan. Klart att man vill ha en sån uppmålad drömbror, det vill jag också. Men storebröder är inte såna.

Min spelar fina Amelievalser på sitt piano. Det är bra. Men det är det enda, jag lovar och svär. Han är odräglig, får alltid bestämma, är mest älskad eftersom han är en sån stjärna i skolan, (man blir alltid jämförd), är ansedd som jordens visaste människa, gillar att utöva karateslag på sina små odågor till småsyskon...





uuuuh.

2008-10-30 @ 14:11:14
URL: http://bump.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0