Mån 17 mars

Inne på GP-huset står just nu en frysbox på Graffiti-redaktionen. Frysboxen i fråga är full med sånadär svalkande grejer man slukar på sommarn. Ni vet, man brukar kalla det för glassar eller något i den stilen. Dessa glassar ska, inom en mycket snar framtid, genomgå det årliga glasstestet.
Det smärtar mig något så oerhört, att en liten grupp ungdomar kommer få frossa så att det står härliga till. De kommer frossa tills kräkreflexerna går på högvarv, tills de känner att de aldrig mer ens vill höra talas om glass.
Det smärtar mig, att en av de ungdomarna skulle varit jag.

VARFÖR BLIR JAG SJUK HELA TIDEN?! VARFÖRVARFÖRVARFÖRVARFÖR?!
Sitter hemma och försöker bromsa in den hemska förkylning som drabbat mig. Botemedlet är The Cure. Såklart. Fiffigt.
image65

(Jag har levt värsta bloggar-livet de senaste dagarna. Har bara legat i soffan med laptopen i knät, och min enda motion har varit att stappla de korta små metrarna till toaletten och tillbaka. Jag har alltså inte suttit vid datorn som jag har alla bilder på - och är därför två dagar efter med att publicera. Intressant!)

Kommentarer
Sagt av: sara

vilka checka tv-kontroller!

2008-03-19 @ 20:28:22
Sagt av: andrea

jag har den till höger (Y)
dock har jag vissa svårigheter med att titta på den då min video har bestämt sig för att sluta fungera. det smittade av sig på dvd:n också.

2008-03-25 @ 12:03:51

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0