Sön 8 juni


Goddagens! Det här kommer bli ett bildspäckat inlägg, och jag hoppas därför att alla tänker "yäss, gôtt" och fylls av en sprudlande lust att skriva en såndär msn-tummen upp-smiley.

Nåväl! Kamraten Sar(list)a(ven) kom och vangästade mig igår. Vi gick till en fotoaffär i det OTROLIGT varma vädret, där min far fick hala upp plånboken och hosta fram några lappar. Det var dags att köpa ett nytt objektiv till kameran! (jag älskar älskar ÄLSKAR mitt nya objektiv! datum för bröllop är dock inte inbokat än.) Efter det så svängde vi runt i Haga och gjorde sånt som man brukar göra när man är där, typ gick i second hand-affärer och la oss på marken och fotade. Innan vi begav oss hem igen, så köpte vi med oss kanelbullar och dricka och satte oss vid kanalen. (och vem ser vi där om inte GETEN!!!1 ingen kommer förstå vem denne get är, men jag var ändå tvungen att skriva det.) När kvällen smög sig på blev det dags för kladdkaka och Marie Antoinette och övernattning. (vi sov sött, om någon ville veta)

Rätt som det var blev det morgon, eller kanske ska man kalla det för eftermiddag, och vi begav oss till Ica Maxi. Vägen kantades av spårvagnsräls, cyklister och uttorkade gräsmattor (det har inte regnat på flera veckor och alla små gummor och gubbar panik-vattnar de gula resterna av gräs som finns här och där).
Väl framme köpte vi oss en påse naturchips, varsin glasflaska med läsk och ett par färgglada kammar (jag).
Vi införskaffade oss även ett par stalkers. (kan man säga så?) De hade svischat förbi oss när vi gick längs cykelvägen till Maxi, stannat då och då för att vrida på huvudet och se på oss (tror vi åtminstone!), synts i närheten av oss inne på den omtalade mataffären, och så när vi skulle gå ut - då satt de där utanför och sörplade på varsin dricka! "Är det bara jag, eller förföljer de där två killarna oss?" frågade jag Sara med ett skrattigt och nervöst darr på rösten. "HAR DU OCKSÅ TÄNKT PÅ DET?!" fick jag till svar. Läskigt.
Saroooo
Vi slog oss ned (slog ned oss!) på granngården med det vi köpt + kladdkaka + flødeskum + andra nödvändiga saker såsom ipod-högtalare, handduk att sitta på och kameror.
Sara hade söta kläder. Sött halsband också, för den delen! *HOST* jaghargjortdet *HOST*

HAJDO!!

Kommentarer
Sagt av: Sarliiiiiii

EEEEEEEW GETEN, ÅÅÅÅÅÅÅH STOCKHOLM!



Puss på alla fina bilder och en väldigt fino helg!!!!!!!1

2008-06-08 @ 22:06:07
Sagt av: Sarliiiiiii

EEEEEEEW GETEN, ÅÅÅÅÅÅÅH STOCKHOLM!



Puss på alla fina bilder och en väldigt fino helg!!!!!!!1

2008-06-08 @ 22:07:37
Sagt av: Sarliiiiiii

EEEEEEEW GETEN, ÅÅÅÅÅÅÅH STOCKHOLM!



Puss på alla fina bilder och en väldigt fino helg!!!!!!!1

2008-06-08 @ 22:14:53
Sagt av: Fialia svinstia

Örru! Vilket objektiv? Jag är sju-hu-hukt sugen, men jag vet inte vad jag vill eller behöver

2008-06-09 @ 15:45:55
Sagt av: Anonym

Örru! Vilket objektiv? Jag är sju-hu-hukt sugen, men jag vet inte vad jag vill eller behöver

2008-06-09 @ 15:47:08
Sagt av: Emelie

Sara: Haha, ta det lilla lugna här va! eeeew geten!



Fia: Ett sigma med f 2.8!

2008-06-09 @ 17:00:58
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: sara

ta med det nya objektivet till stockholm! ;);););););););););) XP

2008-06-10 @ 17:26:13
URL: http://pigeonpark.blogspot.com
Sagt av: björk

ljuuuuuuvliga bilder.

2008-06-12 @ 13:08:22
URL: http://bump.blogg.se/
Sagt av: andrea

underbart fina bilder som vanligt!

man får extremt mycket sommarkänsla.

tack för idag föresten, det var hemskt trevligt!

vi måste träffas snart igen <3<3



2008-06-14 @ 18:30:44

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0