Mån 9 juni

Jag kom precis på en sak.
ATT IGÅR VAR EN PERFEKT DAG.
Synd bara att jag inte kom på det lite tidigare; exempelvis att jag inte kom på det igår!

Måndagen, dvs den här dagen, spenderades med klassen. Vi höll hus vid Sisjön, vilket jag inte minns mycket av eftersom jag somnade på direkten när jag kom hem. Det är så läskigt när man somnar mitt på dagen, för allt som tidigare hänt glömmer man bort, och det känns som att man bara drömt allt.
Hursomhaver, utflykten var det. Det var nog det roligaste jag varit med om, bortsett från tristessen och huvudvärken och alla som sprang runt och skrek och kastade varandra i vattnet och värmen och de miljarders skolklasser som skulle tränga sig på bussen samtidigt. Det vill säga: inte särskilt kul. Men jag såg Hanne i alla fall! Jag tänkte ropa hej, men en sönderhostad röst och ett förvirrat sinne förhindrade saken. (Jag kan säga hej nu istället. Hej Hanne!)

På onsdag är det skolavslutning. WOOHAH!

Kommentarer
Sagt av: Sarlur

Jag TROR att jag såg hon som var med i Lilla Melodifestivalen.. typ Amanda eller nåt. Jag fick för mig att hon fortfarande går i din klass och spanade upp mot kullen för att se om du satt där. Men icke.

2008-06-09 @ 18:36:07
Sagt av: Emelie

Hon är ett år yngre, & vi gick bara i samma klass när vi gick i f-2 och 3-5. & på dagis! Var du vid Kåsjön (eller vad det heter)? För aaalla pratade om att hennes klass hade varit där, och att de sett väääääärldens snyggaste kille och smsat varandra osv. Det kanske var Geten de hade sett?

2008-06-10 @ 12:10:41
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0