Söndagen den 6 januari

Hela jag skriker efter att få bli något. Vill slå huvudet genom väggen och låta det spricka, så tankarna kan rinna ut, bilda en liten pöl. Det är en bra början, för jag ska bli ett helt hav. Jag ska bli något. Det här, krig och spik-bloggen, det är min pöl. Härifrån ska jag fortsätta rinna ut över Sverige.
Och jag har bestämt mig nu. Jag ska ansöka som reporter till grafitti-sidorna i GP. Det ska bli min sjö. Därifrån rinner jag in i Göteborgs alla sprickor.

Jag ska bli något.

Måste bara vänta ett litet tag först.

Kommentarer
Sagt av: Lina

DEt tycker jag verkligen att du ska göra!!
Jag tänkte också det men sen kom jag på att jag inte kan utrycka mej så att folk lyssnar och att jag inte fick tillräckligt mycket tid av tomten i julklapp.
kram!

2008-01-06 @ 20:30:18

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0