Måndagen den 21 januari

Rean är nästan slut och jag har bara köpt två grejer!

image38   image40
(så här ser man ut om man är fresh i ett
provrum med Sara)

Skjortan/blusen på bilden där. Och skorna. Eller nej, skorna räknas inte ens! De var bara billiga, men köpta samtidigt som rean var igång.

Inser nu att jag aldrig bör börja med modebloggande. Misslyckandet ovan att ens försöka skriva något liknande är ju så pinsamt att jag gräver ner mig själv, bara jag innan dess hinner radera inlägget. Nåväl. Köpen var ju fina i alla fall.

Känner mig rastlös. Har läxor att läsa, men det går inge vidare. Tänker på annat, exempelvis att jag numera har ett skriftligt intyg på att jag är bäst.

WEOWEO, jag låter läxorna vinna över min skrivande själ, som för övrigt verkar ha förmultnat i och med det här inlägget. Men nu lägger jag inte ner mer tankar på det. Adjöken!

Kommentarer
Sagt av: Blöh

Jag är äckligt ful
Hur får DU en sån fin blogg?!?!?!
Det finns ju bara äckliga stilmallar!?

2008-01-22 @ 19:24:52
Sagt av: Emelie

Jag har ändrat en stilmall som heter kottkesque. Serru!

2008-01-22 @ 19:43:10
URL: http://krigochspik.blogg.se
Sagt av: Lina

bajs snyggt hår har du! måste du klippa av det?

2008-01-22 @ 20:41:25
Sagt av: andrea

DU KÖPTE SKJORTAN DU KÖPTE SKJORTAN!
hurrahurra

2008-01-23 @ 17:21:36

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0