Fredagen den 25 januari

God praise himself for hallonsorbet!
Sitter för tillfället i köket vid datorn (god praise himself for bärbar dator), med ett glas hallonsorbet nära till hands. Det kan tyckas låta konstigt att äta glass ur ett glas, framförallt mitt i januari, men sanningen att säga så blir det mycket godare på det viset.
Radion sjunger. God praise himself for radioapparaten! Har äntligen börjat lyssna på den. Det spelar ingen roll om det är dödsfall i Kenya eller indisk musik det handlar om, radio är bara så förträffligt i sig självt! Och te dricker jag! Mysfaktorn här i köket är på topp.

Glömde förresten att lista en grej jag sysslade med igår, nämligen att rota runt i gamla askar och lådor med smycken! Se sådana trevligheter jag fann:
image42

Men! Nu får ni ta och hjälpa en bräcklig själ gåendes på en bräcklig stig! Vågar jag mig iväg till en okänd frisör, med risk för att komma hem såhär:
image41?

Kommentarer
Sagt av: andrea

ja, du vågar!

2008-01-25 @ 19:48:23

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0