Tisdagen den 5 februari

Hemma nu över lunchen men ska tillbaka till skolan när SO:n börjar.
Är så förbannat trött på allt. Det här är inte vad jag vill, att vara tvungen till en massa skit. Jag lever inte. Jag står inte på någon konsert nu, jag skriver inte för någon tidning nu, JAG LEVER INTE!
Vaknade. Ville slå huvudet i betongväggen. Hade på en skiva lite för högt för den ringa morgontimmen. Drack te. Kollade på barnkanalen. Nassim Al Fakir spelade kontrabas. Blev glad. Trodde jag skulle orka allt i hela världen. Pallrade mig iväg till skolan. Fick tillbaka fysikprov. MVG. Jag är så jävla bra, men förstår ni hur det sliter på mig? Idrott. Tog en promenix över Johanneberg/Guldheden. Orkade inte med så jag gick hem (har ändå lunch + lång rast). Hästpojken i öronen. Klockrent. Brevbärare på alla gator.
ETT GRÖNT KUVERT PÅ HALLMATTAN
Det var ett brev från Sara, vilket gjorde mig gladare (såklart!). Kokade te (äpple kanel), slog på radion (Lykke Li) och började skriva i bloggen. Har inte läst brevet än, sånt ska inte göras direkt. Men nu är det strikt behövligt, och därför slår jag igen laptop-locket nu. Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Lina

Jag lider med dej. för din klass suger. förlåt får man säga så?
Föresten så är både du och Nassim al fakir så himla balla. kom ihåg det!

2008-02-06 @ 14:53:03
URL: http://aune.blogg.se

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0