Mån 25 feb

(kolla! kolla! jag har bytt sätt att rubrikskriva!)

Känner mig lite kass. Har utlovat en hel hög med bilder till höger och vänster. Exempelvis Lykke Li-bilder och blå virkad elefant i rosa klänning-bilder. Tänkte därför göra något åt det, och där med lägga upp en bild på det sistnämnda föremålet!
image55
En fin liten krabat, det där.
Syslöjdsläraren föreslog att jag skulle börja syssla med lite barnarbete, dvs virka fler fina små krabater och sälja på internet. Det skulle tydligen gå åt som smör i solsken eller liknande, påstods det från både den ena och den andra. Vi får väl se. Först kanske jag borde bli lite mindre seg, och införskaffa lite mer garn.

Hatar att ha feber. Att ha feber konstant.
Sjukanmälde mig för redaktionsmötet, vilket inte kändes helt kul. Orden "Har du sett att du fått 40 kommentarer på din krönika? Bra jobbat!" uppmuntrade lite i alla fall.
Helt tråkigt var det tydligen inte att läsa om kollektivtrafik, då!

Kommentarer
Sagt av: Terese

awww va söt elefant:) duktig du e!

2008-02-26 @ 15:30:13
Sagt av: Lina

Men var det inte den krönikan som så många vuxna hade kommenterat?

2008-02-28 @ 19:25:33
URL: http://aune.blogg.se
Sagt av: Fanny

ååh, älskar att virka. Har du använt nåt mönster eller bara gjort dne på måfå?

2008-11-02 @ 14:08:02
Sagt av: Emelie

Fanny: Jag har faktiskt aldrig virkat efter ett mönster, hehe. Kör helt på måfå!

2008-11-02 @ 14:55:16
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Sara.

heej! allt bra me dig?

kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar:) ha en kanon dag!

2008-11-02 @ 15:00:13
URL: http://gaddii.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0