Lördagen den 2 februari, LYKKE LI + NY VÄN

Vaknade, mitt namn var i tidningen under listan på reportrar (klicka på den kassa bilden för förstoring).
Sprang (i onödan! jag är en tidspessimist) till spårvagen som knarrade och gnisslade den ringa vägen till Centralstationen där jag skulle träffa Lovisa. En Lovisakompis vid namn Sophia var med, och vi drog iväg till Bengans för att se Lykke Li spela + signera.
(Paus. Jag är så otroligt trött och grinig, jag orkar verkligen inte skriva något särskilt nu. Men jag blev i alla fall vän med Sophia. Vi hängde runt på stationen utrustade med godis och några trevliga samtal när Lovisa knallat vidare med några andra. Var allmänt jätteglad i fredags och på lördags- för- och eftermiddagen, men ni vet, jag är ju tonåring. Såndär lycka brukar inte sitta kvar i kroppen särskilt länge då.)
En vacker dag kanske det kommer lite Lykke Li-bilder

Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0