What would Jesus do?

Av någon anledning så ansåg min katt för några sekunder sedan att det var ytterst nödvändigt att förstöra tangentbordet till datorn där jag lägger in alla bilder. Nu ligger hon under granen och surar. Jävla katt. Jävla nödvändigt. Jävla jävla.

Uppdatering:
(Eftersom min far är en händig man så har han fixat tangentbordet nu.)
När jag i godan ro satt och åt frukost i soffan i måndags, så stod nyheterna på i bakgrunden. Till min förskräckelse/förvåning/glädje - eller nej, glad blev jag kanske inte, men ett gott skratt fick jag mig nog - så upptäckte jag att jag hade likadana kläder på mig som K-G Bergström. Det var..ja..

I onsdags så träffade jag ju, som bekant, Ebba och Sara. Ebba satt och pillade på ett armband på ett mycket demonstrativt sätt. Armbandet i fråga var väldigt likt ett såntdär ojojoj-gud-och-jesus-är-så-bra-armband vilket gjorde mig väldigt..fundersam? Det var ju inte likt Ebba? Så jag frågade vad det var för något, varpå hon svarade:
"What would Jesus do?",
tog av sig armbandet och gav det till mig med orden att alltid tänka på Jesus när jag stod inför svåra val här i livet! Hon kunde inte riktigt hålla sig för skratt, och förklarade att man ska skicka vidare bandet när någon frågar vad det är för något, och föra budskapet vidare. Jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta åt att jag verkligen måste bära det här armbandet tills någon frågar om det. Och jag kan ju tillägga att ingen gjort det hittills!

Det står WWJD på det, vilket alltså står för "what would Jesus do?". Ja, vad skulle han gjort i den här situationen?
Jag köpte mig en stilig stickad tröja också, från (hör och häpna och förfäras)..Gina tricot. Den är hemskt fin, men när jag på torsdagen hade på mig den i skolan så upptäckte jag två saker. Ett: den fullkomligen stinker fjortis-parfym och Två: den hade en orange-foundation-fläck på halsringningen. Så går det när man köper kläder på Gina tricot. Och så upptäckte jag en tredje sak med, förresten! Skolans rektor Anders Whatshisname hade en likadan på sig! Åh, först K-G och sen rektorn! Jag antar att min klädstil är lite..gubbig?
Och så kom det snö! Som såklart försvann efter några minuter.

Kommentarer
Sagt av: andrea

min fina lilla gubbe, jag gillar din blogg!

väntar tidningen fortfarande på mig?

2008-12-12 @ 23:48:16
Sagt av: SAra

Pungsvett.



Jag ska köpa tröjan snaaaaaaart! Och det är bra att jag tänker köpa i XL eftersom ingen fjortis har provat den då, HOHO!

2008-12-13 @ 00:31:13
URL: http://inberlin.blogg.se/
Sagt av: Emelie

Andrea: Tidningen väntar absolut! + endel andra festligheter!!!1

2008-12-13 @ 10:58:54
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: Isabella

fin blogg!

Om du är 93:a, vad har du tänkt söka till på gymnasiet? (gör en liten undersökning). Om du inte är 93:a får du gärna svara ändå!

2008-12-16 @ 17:47:01
Sagt av: Ebba

Emelie gubbar är, kanske inte så värst söta och mysiga, men fina. Jo, fina måste vara rätt ord, åt minstånde sett till klädseln.

Jag kanske kan köpa min på torsdag när du klippt dig? Så kan vi kamma över våra flintar och gubba oss båda två? : ))

2008-12-16 @ 22:47:06
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Sagt av: Lina

Ojoj, nu känner jag mig sjukt dissad. Sitter inne på två sånna band. på ett står det: f.r.o.g Och på det andra..? p.u.s.h. Fundera på dom du. höhö. och ja, jag är en "såndär kristen" =D

2008-12-18 @ 17:54:34
URL: http://aune.blogg.se/
Sagt av: Anonym

var du i karlstad idag?

2008-12-31 @ 15:43:52
Sagt av: Anonym

var du i karlstad idag?

2008-12-31 @ 15:43:53
Sagt av: Emelie

Anonym: Well yes indeed!

2008-12-31 @ 19:08:12
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0