Nyårsaftonen

Det har varit ett märkligt/tokigt/mongolidt/underligt år, vilket firas med en hel-märklig/tokig/mongolid/underlig ny banner. En annan märklig/to(nä nu blir jag tjatig) sak är att folk tänder fyrverkerier som jönsar ute på gatan. Det låter ungefär som att någon blir skjuten tre gånger i sekunden. (Eller ja, vad vet jag om det, att skjuta folk?)
Den bästa dagen det här året var helt klart tisdagen den 25 mars. Allt var helt enkelt väldigt trevligt och roligt och lättande och upplyftande och många ljus gick upp för mig. Året har i största allmänhet varit väldigt..bra. Men alla tycker att det är jättetråkigt att läsa årsresuméer så jag väljer att sluta skriva här. Läs om den fina dagen istället.

Kommentarer
Sagt av: SAra

Puss på din banner, header, eller vad du nu kallade det, puss på DEN DAGEN, och lite puss på din stjärt.

2009-01-01 @ 22:31:21
URL: http://inberlin.blogg.se/

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0