Grattis på födelsedan (i efterskott), Jesus!

Hundra gånger har jag den senaste minuten försökt börja skriva ett inlägg; det vill sig inte!
Detta vill sig:
sova
sova
sova
Som ni märker är det lönlöst att försöka skriva något vettigt för tillfället. Jag fick bland annat en blixt till kameran i julklapp. Kanske hade det varit bättre om jag fått en blixt i huvudet istället, så att jag kan vakna till lite och skriva sammanhängande meningar.

Man kan skymta den på bilden, blixten. Det är den svarta prylen som sticker upp bredvid mitt huvud, vilket ni kanske förstod. Här kan ni få se den bättre, förresten:

Det är min kusin som står bredvid. Är jag inte läskigt lik Hasse Aro på bilden, förresten?

Öh. Jag borde sluta skriva och ladda upp lite halvbra bilder istället för lite halvkassa.

Jag var i Torsby, hos farmor och farfar, ett tag. Dit kom Andrea. Det var tokigt.






Det var snö i Torsby. Bjutiful Svidän.

Åkte till Karlstad gjorde vi också. Målade gubbar på fingertopparna. Sa "Harvey" fler gånger än jag skulle gjort i hela mitt liv om jag hade haft en son som hette så.


Kommentarer
Sagt av: Sofia

Jätte vackra bilder! Du är så himla duktig!

2008-12-30 @ 20:29:40
Sagt av: SAra

Jag säger bara en sak, om du så hade varit lik Björnes magasin (det vill säga Björnes hus) på bilden, så skulle jag inte ha skrattat. Du är fin.

Jävlar, osammanhängande, OCH random. Fett nice.

2008-12-30 @ 22:57:46
URL: http://inberlin.blogg.se/
Sagt av: agnes

jesus fyller år typ 20 maj, allt är ett enda stort missförstånd. fin spark.

2008-12-31 @ 11:38:58
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/
Sagt av: louisepolis

var du i karlstad idag!??!?!?!?!?

isåfall åkte vi med samma buss till stan

det måste varit du, annars väldigtväldigt lik!

2008-12-31 @ 20:55:00
Sagt av: Anonym

var du i karlstad idag!??!?!?!?!?

isåfall åkte vi med samma buss till stan

det måste varit du, annars väldigtväldigt lik!

2008-12-31 @ 20:57:02
Sagt av: Emelie

Louisepolis: Haha, nämen gud, ja, det var jag! Vad tokigt!

2008-12-31 @ 21:25:09
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Sagt av: andrea

åh, det var så trehehehehehehevligt!

2009-01-08 @ 14:44:06
Sagt av: elsa

väldans fina och härliga vinterbilder!

2009-03-11 @ 12:46:50

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0