Tor 3 april, JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEEVAAA

Min lille far brukar stolt spatsera med historiska händelser som skett på hans födelsedag. Att Gustav III blev skjuten, och att Selma Lagerlöf dog den 16 mars är grejer han drar upp så fort tillfälle finns. Dessa händelser skedde oimponerande långt innan hans ens föddes, så det är med största stolthet jag redovisar dessa födelsedagspresenter som jag fått under min livstid. Självklart består de av den sanna glädjen - skadeglädjen!

Natten till den tredje april, 2005:
Påven Johannes Paulus II, som alltid varit skröplig som en 93485794åring, dör äntligen! Det är verkligen extremt galghumoristisk skadeglädje, men det kan inte hjälpas. Det var ju på tiden!

Tredje april 2008:
Tokio Hotels spelning i Sverige är inställd, på grund av att Bill Kaulitz fått en cysta på stämbanden! DET ÄR JU HELT OTROLIGT! JAG HAR ALDRIG VARIT MER SKADEGLAD! JAG KAN SITTA HEMMA OCH UTSÖNDRA ETT SKRATT LIKT EN ROSTIG KEDJESÅG I RESTEN AV MITT LIV!

Och på vägen hem från skolan såg jag en byggarbetare som slog sig på tummen. Det var lite gulligt.

Kommentarer
Sagt av: andrea

åh. den inställda spelningen

2008-04-03 @ 19:04:30
Sagt av: Sarlistaven

HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH!
Tokio Hotel i mitt hjerta

2008-04-04 @ 12:57:00
Sagt av: sara

ååå ååå förlåt att jag glömde din födelsedag, men jag har saker att skylla på, men det tar jag inte här

2008-04-04 @ 15:43:45
Sagt av: Emelie

Sara: Det är lugnt, jag vet ju att du inte är ond! Du kan ta det på telefon om det är något du vill berätta

2008-04-04 @ 16:25:52
URL: http://krigochspik.blogg.se
Sagt av: YOz-san

Lite typiskt det där med Bill Kaulitz, för jag hade tänkt gå runt och mobba dig för att en Tokio Hotel-spelning ägde rum på din födelsedag.

2008-04-05 @ 22:42:19
Sagt av: Lovisa

Okej påven var gammal och jag kan inte säga att den katolska läran gör ngt intryck på mig, men Johannes Paulus II var cool! han lånade den typ lika gamla (inte, men ändå) u2 sångarens solglasögon en gång, jag säger då det, cool!
R.I.P
Johannes Paulus II

2008-04-07 @ 21:26:11
URL: http://www.visanommig.blogg.se

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0