Fre 18 april

Är hemma från Barcelona igen. Fotograferade och gjorde dagboksliknande anteckningar under hela resan, men det vete gudarna om jag orkar med att klippa ihop alla panoramabilder och anteckningar till ett blogginlägg inom den närmaste tiden. Jag blev nämligen sjuk under resan till på köpet, så det senaste dygnet har jag bara suttit och tyckt synd om mig själv. Hela vänstra ansiktshalvan är helt handikappad. Det rinner ur både öga och nässborre, och så bidrog flygturen självklart med ett rejält lock för öronen. Hela tiden lät det som att jag höll för öronen och pratade i en syltburk, och varken gäspande, tuggande eller gapande gjorde bot på det hela. Helt bedrövligt. Jag har verkligen lust att åka in till stan och uppnå materiell lycka, trots att jag panikshoppade i Barcelona.
Och på tv:n sades det att fötterna pekar dit kroppen vill. Jag upptäckte samtidigt att tårna sökte sig rätt ner i marken.

Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0