The first in the gang with a gun in his hand

I år som går att räkna på fingrarna, eftersom jag inte är så mycket äldre än så, har jag önskat att jag vore kille. Av anledningar som orättvisa behandlingar och andra saker som kommer med som bonus när man föds till att vara tjej. Så en dag föll tankarna på ting som överläppsfjun, målbrottsröster och skallighet. Då ångrade jag mig, kan man säga. Rättvisa och syn på saker kan man ändra, men inte gener. Ha!

En Bondfilm går på tv. Det skulle vara kul att skaffa ett nytt intresse att nörda in sig på, jag kan inte ha ett intresse utan att vara nörd. Bond är en utmärkt nördhobby, det finns fler än tre (jag syftar nu på LOTR, Lord of the Rings) filmer att lära sig utantill. Varför inte lite pistoler, nollor och sjuor, snygga tjejer och rätt att döda? Jag vet inte.
Bond hinner med en häftig pose innan han måste gå vidare. Varför inte?

Jag ursäktar Lovisa för min telefon-torrhet. Jag ursäktar alla som någonsin "haft mig på tråden" för min telefon-torrhet.

Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0