Bullfest bullfest he-la daan

Igår var det kanelbullens dag, icke att förglömma! Hemmafruig som jag är, blev det bullbak. Jag kavlade upp ärmarna och slängde ihop håret i en urtjusig tofs (hur nu detta skulle kunna gå till då jag hade t-shirt och allt för kort hår för att det ska kunna sättas upp). Jag fick lite såntdär charmigt mjöl på kinden också, sådär som man trodde att man bara kunde få om man gjorde sig till, om man skulle skådespela som bagare.
Och på tal om skådespelare (!) så har jag idag råkat (skulle jag kalla det för åtminstone) bli medlem i en teaterkurs. Det kom en teaterledare till skolan nämligen, och vi fick göra diverse övningar (exempelvis slow motion-slagsmål, säkra bananer för mig dvs) och, ja, KrigOchSpik fattade genast intresse.


Kommentarer

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0