Fredagen den 23 november

Barn, tag lärdom av detta. Gå inte in på Top Shop, absolut inte utan pengar. Det är farligt! Där har jag har trillat i förälskelse alldeles för många gånger, den här gången hade jag ju förvisso turen att en moder (med pengar!) befann sig i staden. 269 kronor har aldrig spenderats så väl som nu. En fantastiskt fin liten tröja. Dessvärre känner jag mig ofta lite dum, då mina sparade pengar inte tycks ta slut. Jag lyckas alltid ha råd med att köpa lite för dyra grejer, när Sara måste vara flitig som minst ett tjog myror för att få ihop sina penningar till vad som än kan behövas.
Jag har aldrig slösat pengar förut.
Men så går det när man sparar pengar i ett år.

           image13
                         Kärleken är evig när vi är tillsammans
                                           (tröjan och jag!!)

Kommentarer
Sagt av: sara

den var vacker. det jag engentligen menade var: skynda med brevet!

2007-11-29 @ 19:08:35
URL: http://krulltotten.blogg.se

Säg något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0